دلطلب

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی...

دلطلب

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی...

مشخصات بلاگ
دلطلب

خداوندا!
قیامتت را بر پا کن...
تو اگرخسته نشده ای، ماعجیب خسته ایم...

پیوندهای روزانه
این روزها که دلم به تو تنگ شده و دل دل می کند برای رفتن دوست دارم دستش را بگیرم و بکشم و ببرم بگذارمش جلوی باب الجواد ...
و از آن جا نعلین از پا به در آرد و انار ریزان برود تا صحن انقلاب.... بعد دم در تعلل کند که اولش اجازه اش را بگیرم از آقا و بعد که ادب کرد واذن داد آقا، ببرم بگذارمش توی آن ایوانک همیشگی که صاف روبه روی گنبد است و بگذارم که تا هر وقت دلش خاست سیر زل بزند به گنبد طلایی تا سرش باز بشود و هی بگوید برای آقا و هی دانه دانه خالی کند خودش را...
 و بعد یک پیاله آب بیاورم از سقاخانه تا گلویی تازه کند و هق هقش آرام شود و خوب که پاک و خالص شد دوباره دستش را بگیرم و روانه اش کنم که گره بزند دستش را به مشبک های ضریح...
آقا بدان من دلم هوس کرده دلدارش را...


دلطلب

نظرات  (۱۱)

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۹ چوپان خلافکار
التماس دعای فراوان
سلام
بانو خدیجه را فراموش نکنیم...

http://elmepadideha.blog.ir/1392/10/24/10-%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%84

ممنون میشم اگر شرکت کنید

.
.
.
دلمان طالب زیارت است ... بدجور. . .
التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم...

با عرض سلام وتبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت

درخدمتم با مطلب گناهان کبیره


۲۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۹ قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..

باسلام

بااین مطلب بروز ایم ..

شیعه 2 بال دارد ..

و ایام مبارک

۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۴ چوپان خلافکار
وبت جالبه زود تر آبدیت کن 
پاسخ:
به چشم
ای ی ی ی خدا....

نام معشوق آمد و ما...
۲۵ دی ۹۲ ، ۰۱:۲۸ تـــا به تـــا

امام کاظم علیه السلام می فرمایند:

گناهان اندک را کم مشمارید، زیرا همین گناهان اندک روی هم جمع
می گردند و زیاد می شوند.

*****************

دلم گرم خداوندیست،
که بادستان من گندم برای یاکریم خانه می ریزد!
چه بخشنده خدای عاشقی دارم!
که می خواند مرا باآن که می داند گنهکارم!
دلم گرم است،می دانم بدون لطف اوتنهای تنهایم

***

سلام

دعوتید به " دقت دق ات نمی دهد، سر سری رد نشو"

۲۵ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۰ محمد علیزاده
vaay 
dele manam mashad mikhad
اللهم الرزقنا زیارته
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست
تصویر فوق العاده بود...
متن بماند
خود را کبوتر حرمش فرض می کنم
هرگز ندیده ام زخودم خوش خیالتر ...

دلتنگ امام رئوفم ...
پاسخ:
جانا سخن از زبان ما می گویی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">