دلطلب

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی...

دلطلب

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی...

مشخصات بلاگ
دلطلب

خداوندا!
قیامتت را بر پا کن...
تو اگرخسته نشده ای، ماعجیب خسته ایم...

پیوندهای روزانه

آزادی نمی خاهم

آمده بودم که دربند باشم... که دربند بمانم...

آزادم نکن!

بندگی میخاهم

کاش همیشه زیر سقف تو بودم...

نظرات  (۴)

من از آن روز که در بند توام آزادم...

 

"آزادی یواشکی"

بهانه سرقت تصاویر خصوصی...

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9613

 

"درسوگ فاجعه سوما"

ترکیه بزرگ ترین فاجعه ی معدن قرن خود را تجربه کرد:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9611

۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کاش همیشه زیر سقف تو بودم!!

کاش
:(
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کاش همیشه زیر سقف تو بودم!!

کاش
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">