دلطلب

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی...

دلطلب

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی...

مشخصات بلاگ
دلطلب

خداوندا!
قیامتت را بر پا کن...
تو اگرخسته نشده ای، ماعجیب خسته ایم...

پیوندهای روزانه

بعضی وقت ها هست که دل آدم تنگ می شود نه برای کسی نه برای چیزی...!بعضی وقت ها هست که دوست داری حالا حالا ها زمان نگذردولی زودتر از آن که فکر می کنی می گذرد...

نمی دانم... امتحان بزرگی در راه است وشاید در راه نباشد...رفتنی که شاید ماندن باشد...حال خوبی که شاید خوب نباشد...

خدایا من راضیم...اما شاید راضی نیستی که می خواهی این رضایت را از من بگیری...شاید نباید به این رضایت راضی باشم...

شاید تقدیر من این تقدیر نیست...شاید بزرگتر از این برایم در نظر گرفته ای... نمی دانم...فقط خوب می دانم این کلمات هم سرٍ بازی با من را در آورده اند...

فقط منتظرم...

دوست دارم که بدانی فقط حس یک اتفاق خوشمزه را دارم...

 

 

دلطلب

نظرات  (۱)

سلام
ممنون که به وبلاگ شکسته من سر زدی و نظر دادی
راستی که عکس ها تو وبلاگت با این سایزش کوچیکه اما خیلی به دل می شینه
راست گفتی که "و از همه مهم تر اصل نیت است که به نظرم اگر کار برای خدا باشد مطمئنن کار بیشتر به چشم می آید.. "

باز هم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">